Zo mijn nieuwe website is bijna af. Het is altijd een dingetje, wat zet ik er op en wat niet. Mijn hele levensverhaal met alle ervaringen uitgebreid omschreven tot in de details of kort en bondig. Maar dan vergeet je soms belangrijke dingen waarvan je vindt dat iedereen die moet weten en doe je jezelf misschien te kort.
Dan ga ik bij mezelf na hoeveel klanten heb ik via mijn teksten op de website binnengehaald? Bezoekers kijken op mijn website, lezen mijn eerste pagina, kijken even naar werkzaamheden en bellen dan op. Vragen of je tijd hebt of je het kunt en wat je tarief is want dat kunnen ze niet vinden op de site zeggen ze dan.
Ik heb gekozen voor korte teksten, opsomming van de projecten en een paar referenties. Daarnaast een stukje over Clip & Klaar een paraplunaam waar ik voornamelijk onder werk. Een samenwerkingsvorm die ik samen met een collega heb opgericht.
Ik ben ervan overtuigd dat als er werkelijk interesse is dan word ik gebeld en stel ik voor om eerst met elkaar kennis te maken en een keer koffie te drinken. Bij een zakelijke klik kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.